Image Description

Human Resources @ Μεγάλο Τραπεζικό Όμιλο HR Strategy & Program Management - Junior Professional

(ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Viewed 228 times

Job Description

Posted 07/07/2025 12:20

Human Resources @ Μεγάλο Τραπεζικό Όμιλο

HR Strategy & Program Management - Junior Professional

Τόπος Εργασίας: Αθήνα - κέντρο

Τρόπος Εργασίας: Υβριδικό μοντέλο εργασίας, σύμφωνα με τις επιχειρησιακές ανάγκες

Κύριες Αρμοδιότητες:

Ο ρόλος απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες με ενδιαφέρον για τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση έργων με έμφαση σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού. Πιο συγκεκριμένα, οι κύριες αρμοδιότητες του ρόλου περιλαμβάνουν:

  • Συνεισφορά στη διαμόρφωση της HR στρατηγικής, διασφαλίζοντας την ευθυγράμμιση των πρωτοβουλιών Ανθρώπινου Δυναμικού με τους επιχειρησιακούς στόχους.
  • Παρακολούθηση και υποστήριξη του χαρτοφυλακίου στρατηγικών προγραμμάτων της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.
  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών, διατμηματικών έργων Ανθρώπινου Δυναμικού (end-to-end project delivery), σε συνεργασία με πολλαπλούς stakeholders (HR, Strategy, Legal, Compliance, Procurement, ESG, κ.ά.).
  • Δημιουργία παρουσιάσεων προς Διοικητικές Επιτροπές (π.χ. Executive Committee, Board Committees) και ανώτατα στελέχη, με στόχο την ενημέρωση για πρόοδο, αποτελέσματα και στρατηγικά ευρήματα.
  • Συμβολή στη σύνταξη ή/και επιμέλεια περιεχομένου όπως αναφορές ESG, CSR σε συνεργασία με τις αρμόδιες οργανωτικές μονάδες.
  • Συνεργασία με θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου για ευθυγράμμιση σε HR θέματα και initiatives.
  • Συμβολή στη βελτίωση διαδικασιών και στην ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών.

 

 

Οφέλη / Προκλήσεις:

  • Γρήγορη κατανόηση των λειτουργιών όλης της Τράπεζας μέσω συνεργασίας και επαφής με στελέχη από διαφορετικούς επιχειρηματικούς χώρους
  • Συμμετοχή σε έργα στρατηγικής σημασίας για την Τράπεζα
  • Επαφή με νέες τεχνολογίες και συστήματα που εφαρμόζονται σε σύγχρονες Μονάδες HR
  • Ανταπόκριση σε απαιτητικές προθεσμίες
  • Παράλληλη διαχείριση πολλαπλών έργων

Προδιαγραφές Θέσης:

 

Εκπαίδευση:

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικές Επιστήμες ή άλλο συναφές αντικείμενο
  • Επιθυμητός Μεταπτυχιακός τίτλος στους αντίστοιχους τομείς (Business, Strategy, HR, etc)

Ξένες Γλώσσες:

  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επίπεδο C1)

Προϋπηρεσία:

  • Επιθυμητή η εμπειρία έως 3 έτη σε σχετικούς ρόλους, όπως ενδεικτικά συμβουλευτική, στρατηγική, HR transformation, Project Management ή PMO

Γνώσεις Η/Υ:

  • Πολύ καλή γνώση MS Office Suite (Powerpoint, Εxcel, Word)

Εξειδικευμένες γνώσεις - επιθυμητές:

  • Κατανόηση βασικών αρχών project management και ικανότητα παρακολούθησης έργων με οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο
  • Κατανόηση βασικών αρχών Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Επιθυμητή η εξοικείωση με ανάλυση δεδομένων (quantitative & qualitative)

 

Ατομικά χαρακτηριστικά / Δεξιότητες:

  • Αποτελεσματική επικοινωνία (σε γραπτό και προφορικό λόγο) και σε παρουσιάσεις
  • Ικανότητα επικοινωνίας με διαφορετικά επίπεδα ιεραρχίας και stakeholders
  • Αναλυτική σκέψη και προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ομαδικότητα
  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Αποτελεσματικότητα σε συνθήκες πίεσης διατηρώντας υψηλή ποιότητα παραδοτέου
  • Προσαρμοστικότητα και ευελιξία
  • Διάθεση για διαρκή ανάπτυξη
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων και προτεραιοτήτων

 

Tag:

Πληροφορίες Εταιρείας:

_

Share:

Πληροφορίες Θέσης

Image Description
More Info Website
ΠΕΙΡΑΙΑΣ, GR Τοποθεσία
Full time Job type
0 Χρόνια Προϋπηρεσία
Κατηγορία Διοίκηση επιχειρήσεων Διοίκηση επιχειρήσεων / Διαχείριση και διοίκηση
Τμήμα ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ
Μεταπτυχιακό

ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ